Rozpočet volební kampaně 2014
Ke správě věcí veřejných přistupujeme poctivě. S otevřeností a průhledností, které prosazujeme, začínáme u sebe.
Stejně jako v letech 2010 (komunální volby) a 2012 (krajské a senátní volby) zveřejňujeme, jak jsme financovali naši volební kampaň pro komunální volby 2014.
ČINÍME TAK DLOUHODOBĚ JAKO JEDINÁ POLITICKÁ STRANA V ČESKOBUDĚJOVICKÉM ZASTUPITELSTVU.
Rovněž zveřejňujeme naše výroční finanční zprávy a také používáme transparentní účet.
My nemáme co skrývat, protože nemáme postranní úmysly. My hrajeme fér.
Vyúčtování kampaně hnutí Občané pro Budějovice před komunálními volbami 2014:
Společnost / služba |
Částka |
Claystone s.r.o. / trika |
8 107 |
Jan Míka – Filmofon / spoty |
135 500 |
Ateliér U Beránka / fotografování kandidátů |
12 000 |
namax s.r.o. / venkovní reklama (billboardy, válce, samolepky na busy) |
310 147 |
Dopravní podnik města / pronájem ploch, de/instalace samolepek |
73 258 |
DG Tip / blikačky |
32 661 |
VLTAVA-LABE-PRESS, a.s. / inzerce ČbD (print, web) |
237 214 |
Press klub / tisková konference 23.9. |
4 199 |
Martina Zezulová / happening 19.9.: teplé nápoje |
6 960 |
VORS s.r.o. / happening 19.9.: sečení trávy |
1 500 |
Martin Maršík / happening 19.9.: občerstvení |
1 889 |
Typodesign / tisk skládačky a volebního magazínu |
102 596 |
Petra Kubešová / inzerce v Ahoj Rodino |
24 200 |
Verbson s.r.o. / zážitková kampaň: hřiště BezBot 2.10. |
8 000 |
Progresiv s.r.o. / zážitková kampaň: lanový park 3. a 4.10. |
15 000 |
MVM Hřiště s. r.o. / zážitková kampaň: pronájem Hopsária 6.10. |
14 520 |
NuArt Media, s.r.o. / spoty 2 |
6 050 |
Pavel Krška / zážitková kampaň: Slavie 9.10. |
18 000 |
HAKE v.o.s. / občerstvení v KD Slavie 9.10. |
3 500 |
Iva Peštová / technické a pořadatelské zabezpečení 9.10. |
1 575 |
Statutární město České Budějovice / pronájem KD Slavie 9.10. |
8 712 |
Facebook, Inc. / reklama na sociální síti |
153 026 |
celkem |
1 178 614 |
Partnerské hnutí STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ podpořilo kampaň HOPB uhrazením faktur v souhrnné výši 200 tis. Kč (inzerce v MFD a na iDNES.cz, distribuce volebního magazínu Českou poštou, zpracování sociologického průzkumu, venkovní reklama na lavičkách a pronájem Hopsária 8.10.). Děkujeme!
Celkové náklady na předvolební kampaň HOPB tedy činily 1 378 614 korun.
Z médií

21.06.2018 / idnes.cz

21.06.2018 / budejckadrbna.cz

20.06.2018 / denik.cz

20.06.2018 / denik.cz

20.06.2018 / idnes.cz

18.06.2018 / denik.cz

15.06.2018 / budejckadrbna.cz

14.06.2018 / budejckadrbna.cz

14.06.2018 / budejckadrbna.cz